39, 532 views

1, 036 Likes   32 Dislikes

Geceleri Daha İyi Uyumak İçin 15 Basit İpucu
OLUMLU BAK

OLUMLU BAK

Published on 1 month ago






Geceleri sağınızdan solunuza dönüp durmaktan bıktınız mı? Geceleri iyi bir uyku çekmek için ne yapabilirsiniz? İşte bebek gibi uyumak için işinize yaracak ipuçlarının listesi!

#olumlubak #uykuipuçları
Olumlu bak kanalına abone olmak için: https://goo.gl/aoVCYZ


Müzik, Epidemic Sound: https://www.epidemicsound.com/

Stok malzemeleri (fotoğraflar, çekimler ve diğer):
https://www.depositphotos.com
https://www.shutterstock.com
https://www.eastnews.ru


Comments :

Elif Çelik

Elif Çelik . 4 days ago

şuanda saat 00:51 ve uykum gelmediği için bu videoyu izliyorum
ÇağKız'cı Elanur

ÇağKız'cı Elanur . 4 weeks ago

1:42 Bunu duyduktan sonra her sahura kaltığında veya sabah, yüzüne ışık koyan kaç kişiyiz ?
ÇağKız'cı Elanur

ÇağKız'cı Elanur . 4 weeks ago

Yorumlara bakmadan duramıyorum 😅
Hüseyin Yıldırım

Hüseyin Yıldırım . 4 weeks ago

BRO TAVSİYEM ŞU SICAK Bİ DUŞ AL SONRA YOĞURT YE MIŞIL MIŞIL UYURSUN DENE OLMAZSA YAZARSIN (LAKTİK ASİT YORGUNLUĞA NEDEN OLUR )
Kojo Kojo

Kojo Kojo . 4 weeks ago

01:23 abi gözlüğe benziyor.
Muhammed Ali Moco

Muhammed Ali Moco . 4 weeks ago

hayırlı ramazanlar
Rəvan

Rəvan . 4 weeks ago

Kitap ne yeniliyormu tadı tatlımı acımı tadı nasıl
NISANUR the bad girl

NISANUR the bad girl . 4 weeks ago

İse yaradı sağol abi
MTGF- Enes

MTGF- Enes . 4 weeks ago

Kulaklık ile müzik dinlemekte uykunuzu getirir şahsen benim hep geliyor ve uyuya kalıyorum rüyanın ortasında halay çekmiyorum ama :)
MTGF- Enes

MTGF- Enes . 4 weeks ago

Kahve çay içtikten sonra uykum geliyor :D ?
꧁Game and fun꧂

꧁Game and fun꧂ . 4 weeks ago

1:52 gacha life
KÜBRA

KÜBRA . 4 weeks ago

01:30😩
muhammed çam

muhammed çam . 4 weeks ago

Abi saat 2 mi ben 4 de anca yatabiliyorum
• DİPSY CHAİNSAW • {bunny} #SaveRalph

• DİPSY CHAİNSAW • {bunny} #SaveRalph . 4 weeks ago

eyw lan bende sahura kalcaktim
Ömer Faruk Şen

Ömer Faruk Şen . 4 weeks ago

Şu aralar uyuyamamaktan korkuyorum.Strese girdiğim içinde zaten uykum kaçıyor.Rahatlamama yardımcı olabilecek birşey var mı?
kamran memmedov

kamran memmedov . 1 month ago

Kitabi nedir? Onu hatirlatdin😅😅😆😆😆😆😆😆😆😆
Gürkan Gündoğdu

Gürkan Gündoğdu . 1 month ago

teşekkür ederim videoyu yarıda bıraktım
1tekhayal 1tekhayal899

1tekhayal 1tekhayal899 . 1 month ago

Benim uykum gelince uyumaya gidiyorum derken yatağa uzanınca uykum kaçıyor 👀
Сафар Мамедов

Сафар Мамедов . 1 month ago

Ooo ohhh bunları uygularmıyız tabi2de *Hayır*
Ellie_ChanOwO

Ellie_ChanOwO . 1 month ago

4:58 kimse kusura bakmasın ama dondurmanın y***** şekli olması?
patates kızartması

patates kızartması . 1 month ago

Bunu izledim ama yapma olasılığım %00000001
『 ᴀʀɪᴀ.ッ』

『 ᴀʀɪᴀ.ッ』 . 1 month ago

Bu videoyu gece 3:23 te izlemem ÖMXMSJEİWJSMSJEİ Uyumak istiyorum ༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽
Meryem Bilmem

Meryem Bilmem . 1 month ago

Viz
Kerem Mumcuoglu

Kerem Mumcuoglu . 1 month ago

100 uncu yorum bende olsun 😊
İbrahim Güven

İbrahim Güven . 1 month ago

guzel vidyo
Hasan Topuz

Hasan Topuz . 1 month ago

Bu videoyu gece 1 de izlemem
Funny Boy

Funny Boy . 1 month ago

Yastık kullanmayan ben
Arı köpke

Arı köpke . 1 month ago

Kapaktaki şeyi nah yaparım
Capcut ustası

Capcut ustası . 1 month ago

Kitap ne demek??¿
Nisan KILIÇ

Nisan KILIÇ . 1 month ago

Peki yatmadan önce benim bu videoyu ixliyo olmam 😂
Isa Durdylyyew

Isa Durdylyyew . 1 month ago

Bunu izlerken saatin 2 olması
Meral Hacıbeyoğlu

Meral Hacıbeyoğlu . 1 month ago

bunu gece izleyenler
Ali Cihan BS

Ali Cihan BS . 1 month ago

ohhh video miss
Mehmet Dilan Altun

Mehmet Dilan Altun . 1 month ago

Bir bardak buz gibi ayran öküzü bile uyutur 😁
Baran Furkan

Baran Furkan . 1 month ago

TRENDLERE GİRMESİ İÇİN 1-VİDEOYU BEĞEN 2-EN AZ BİR YORUM AT(EMOJİSİZ VE BÜYÜK HARFLERLE) 3-BİR KAÇ YORUM BEĞEN 4-VİDEOYU PAYLAŞ
karlos

karlos . 1 month ago

Slm
Kayra Kulen

Kayra Kulen . 1 month ago

4:59 dondurma neden çüke benziyo
Canan Uluğ

Canan Uluğ . 1 month ago

Ben akşam davulcu gelene kadar uyamadın
KEDİLER NANKÖR DEĞİLDİR !!! #SaveRalph #CatFan

KEDİLER NANKÖR DEĞİLDİR !!! #SaveRalph #CatFan . 1 month ago

ben saat 3e 4te uyuduğum olmuştu video için teşekkürler
KEDİLER NANKÖR DEĞİLDİR !!! #SaveRalph #CatFan

KEDİLER NANKÖR DEĞİLDİR !!! #SaveRalph #CatFan . 1 month ago

ben bişeyler düşünüyom ve hayal ediyom bazen bu saatlerce sürüyo sonra uykuya dalıyom
HERKES İZLESİN

HERKES İZLESİN . 1 month ago

sondaki sesi birden duydum korktum
Zeynep Büyükbabacan

Zeynep Büyükbabacan . 1 month ago

O kadar kişi izlemiş kimse beğenmiyor abi o kadar uğraşıyorlar sadece 1 kere beğen tuşuna basacaksınız
Bakiye yazıcı

Bakiye yazıcı . 1 month ago

Ben zaten hiç tuvalete kalkmıyorum ve mutluyum 😉😉😉😊
Xx.Granger._.x X

Xx.Granger._.x X . 1 month ago

6:41 ODA GACHA LIFE TAKI ODADAKI GIBI
Ecrin Nisa Doğru

Ecrin Nisa Doğru . 1 month ago

Yorumlara bakmadan duramayan kaç kişiyiz? ...Devamını oku
Yasir Batur

Yasir Batur . 1 month ago

Noldu buuuu
İsmini Vermek İstemeyen Bir Seyirci Canlı Telefon

İsmini Vermek İstemeyen Bir Seyirci Canlı Telefon . 1 month ago

Olumlu bak hayırlı ramazanlar dileriz.
Fidan İsmayılova

Fidan İsmayılova . 1 month ago

Mutlu ramazanlar!
ADPU-nun Quba filialı

ADPU-nun Quba filialı . 1 month ago

olumlu bak kral gerisi yilan
Hatice Sena

Hatice Sena . 1 month ago

🕌📿


Report form


Related Videos





Copyright © 2020 Clip Pink. All Rights Reserved