OLUMLU BAK

OLUMLU BAK

Published on 1 month ago






İşte size sadece kafasını en iyi çalıştırabilenlerin çözebileceği cevaplı bilmeceler turu! Şimdi dedektif şapkanızı kafanıza geçirin ve dünyayı sizin de Sherlock gibi görüp görmediğinizi öğrenin!


#olumlubak #bulmacalar
Olumlu bak kanalına abone olmak için: https://goo.gl/aoVCYZ


Müzik, Epidemic Sound: https://www.epidemicsound.com/

Stok malzemeleri (fotoğraflar, çekimler ve diğer):
https://www.depositphotos.com
https://www.shutterstock.com
https://www.eastnews.ru


Comments :

d

d . 8 hours ago

10:01 hadi lan ordan resimde yan yanalar amma doğru bildim geçen böyle bi soru daha bulmuştum
Cansu Celilli

Cansu Celilli . 8 hours ago

2:58 altta 5 çizgi var 3:11 amma sonra 6 çizgi oluyor
melisanın günlüğü

melisanın günlüğü . 11 hours ago

bütün soruyu doğru yaptım ebebebebebebebeebeb ben
senem tunç

senem tunç . 20 hours ago

Adam kı
Süheyla Gündoğdu

Süheyla Gündoğdu . 1 day ago

Ya bunda bir sürü yanlış var
FADİME KILIÇ

FADİME KILIÇ . 2 days ago

6:09 SHARON CARTERE BENZEMİYOMU
Fedik

Fedik . 2 days ago

Ben yüz tüplerinden anlıyom
ROBLOX DELİSİ PANDA

ROBLOX DELİSİ PANDA . 4 days ago

Kapaktan gelen kardeşim hoş geldin
QUEEN BLİNKS

QUEEN BLİNKS . 5 days ago

Valla ben 19 bulmaca'nın 17'sini çözdüm. ✌️😜😃😇🖐️
İSRA NUR KAR

İSRA NUR KAR . 5 days ago

Hepsini bilip 7:06 daki olaya takılmam...
Salman Salmanov

Salman Salmanov . 5 days ago

Hamile olan birincidi
Lps kaplan tv

Lps kaplan tv . 6 days ago

Senigidi seniiiiiii🤣🤣🤣 önce kibriti ha
-Ezel Yıldıran

-Ezel Yıldıran . 6 days ago

1 hafta sonra sınavlarım var ama ben buraya takıldım abi kurtarın beniğğ.
Serpil Colpa

Serpil Colpa . 7 days ago

Şekerli çay sevenler 👍👍👍 Cappuccino sevnler 👍👍👍👍 Sıcak çikolata sevenler 👍👍👍👍👍
Adile Deniz Yılmaz

Adile Deniz Yılmaz . 7 days ago

VAA TLER
Adile Deniz Yılmaz

Adile Deniz Yılmaz . 7 days ago

26 36
Hatice Ecrin Demirtaş

Hatice Ecrin Demirtaş . 1 week ago

7:07 👏🏻👏🏻👏🏻👌🏻👌🏻
Hüseyin Demirci

Hüseyin Demirci . 1 week ago

Ilk bilmecede kadini avmye degil eve bırakıyo demek ki sagir :)
Damla Məhəmmədli

Damla Məhəmmədli . 1 week ago

Şekerli çay
Damla Məhəmmədli

Damla Məhəmmədli . 1 week ago

Zekice
Damla Məhəmmədli

Damla Məhəmmədli . 1 week ago

Zontiq3
Damla Məhəmmədli

Damla Məhəmmədli . 1 week ago

Rupad 2
Damla Məhəmmədli

Damla Məhəmmədli . 1 week ago

VAATLER
Rama elisa

Rama elisa . 1 week ago

1 58 vaalter dcevap
Beyaz Siyah

Beyaz Siyah . 1 week ago

7:07 shsjsjjssjjdjsjd
ELİF DURU SARI

ELİF DURU SARI . 2 weeks ago

yeni video ararken önüme bu geldi ve çohk mutlu oldum :)
•Soft_Løser •

•Soft_Løser • . 2 weeks ago

7:52 hay sizin mantığınıza koyiyim
Zeldris

Zeldris . 2 weeks ago

3:04 ile bira ilerisine bakın ilk önce şifre 5 haneli sonra 6 haneli oluyor
Sümeyra Sevik

Sümeyra Sevik . 2 weeks ago

2:59 cevaba gercekten yemin ederim bakmadim cevap ZEKİCE
Aydanur Sena Taşbaşı

Aydanur Sena Taşbaşı . 2 weeks ago

.
Nisanur Karagülle

Nisanur Karagülle . 2 weeks ago

.
yasin patel

yasin patel . 2 weeks ago

Ya bune yaaaa adam gibi hazirlasana sunlari
Nehir Aydoğdu

Nehir Aydoğdu . 2 weeks ago

Hepsi doğru
Ramil Veliyev

Ramil Veliyev . 2 weeks ago

Selam. Türkiye. Ben. Bakıyoryu
Aylin SARI

Aylin SARI . 2 weeks ago

Su 1. Adam çünkü yeşil arabası var.
Aylin SARI

Aylin SARI . 2 weeks ago

Çünkü bacakları acik
Aylin SARI

Aylin SARI . 2 weeks ago

1.
Aylin SARI

Aylin SARI . 2 weeks ago

Vaatler
FATMANUR Turut

FATMANUR Turut . 2 weeks ago

Butun sorulari bileim oha
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Bir si bir yol la bir
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Bir inci kat oldoic iç
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Birin ci karavan
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Anbu laş ara basl yok
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Baclball olmiyan
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Kapi cino
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Klrlkvat ler
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Rıfat yalan söylüyor
Leyla Arslan

Leyla Arslan . 2 weeks ago

Gice yeri nasıl anl
YILDIZIN MENEKŞESİ

YILDIZIN MENEKŞESİ . 2 weeks ago

Güzel 🥰🥰
Büşra ULUDAĞ

Büşra ULUDAĞ . 2 weeks ago

10:40 yanlız Lira diyor kuruş değil 60 para vericeğim gibi bişey dese neyse ama LİRA diyor


Report form


Related Videos
Dikkatinizi Ölçecek 23 Zor Bilmece
11:29
Zihninizi Yoracak 15 Zor Bilmece
11:30
3 weeks ago - 237,498 views
51 years ago - views





Copyright © 2020 Clip Pink. All Rights Reserved