11, 427, 849 views

245, 756 Likes   5, 143 Dislikes

Saweetie - Back to the Streets (feat. Jhené Aiko) [Official Music Video]
Official Saweetie

Official Saweetie

Published on 2 weeks ago






Download/Stream Back to the Streets (feat. Jhené Aiko) here: https://Saweetie.lnk.to/BackToTheStreets

Director: Daniel Russell
Producer: Nathan Shcerrer
Production Company: FREENJOY, INC

❄️ICY GANG❄️

Tap in with Saweetie to gain exclusive access to the next episode first! Text +1 (510) 250-3890


Follow Saweetie
Official Website: www.saweetie.com
Twitter: https://twitter.com/saweetie
Facebook: https://www.facebook.com/OfficialSaweetie
Instagram:https://www.instagram.com/saweetie/

Lyrics:

Pull up in my hood best dressed
Next thing, upgrade, who's next?
Rich boy got him on deck
Good boy, tell that nigga fetch
I put my new man on a leash
Traded in my old nigga, he was just a lease
I ride around town 'til I leave
I gave the boy a round spit him back to the streets
Like la-da-dee-da-dee-da
Yeah, I spit him back to the streets
Like la-da-dee-da-dee-da
Back to the streets


These dudes don’t owe you a thing
These hoes do it all for a ring
What you thinking?
What’s good?
Fuck how you feeling I wish a nigga would
Had to hit the heisman on ya homies
Stepping in here bad bitches only
My ex used to act like he owned me
Ain’t enough just to treat me like a trophy
I had that passed that knew I had trash that
Bounced on his ass turn that boy into flashback
I’m a fivestar bitch with a price tag
Got to find me somebody that can match that

Last one got on my last nerves
Made me go change my passwords
I hit the curve with that swerve
You know I get the last word

[Chorus]
Pull up in my hood best dressed
Next thing, upgrade, who's next?
Rich boy got him on deck
Good boy, tell that nigga fetch
I put my new man on a leash
Traded in my old nigga, he was just a lease
I ride around town 'til I leave
I gave the boy a round spit him back to the streets
Like la-da-dee-da-dee-da
Yeah, I spit him back to the streets
Like la-da-dee-da-dee-da
Back to the streets

Back to the streets
send you back to your old hood
on hood baby this is for your own good
I'm a player ass bitch and you knew it
had a good time
now I'm ready for some new dick

Pass it to Saweetie now u hit it
through with it
There ain’t really
Nothin else to do with it
yea
You know i leveled up
I can't be stuck
I wish you luck thoooo

consider yourself blessed
you got to fuck with the baddest
you know that I can't be kept
no I gotta dip out

#Saweetie #JheneAiko #BackToTheStreets #IcyGrl #BTTS #IcyGang


Comments :

Official Saweetie

Official Saweetie . 2 weeks ago

BACK TO THE STREETS OUT NOW !! ✨❄️🧚🏽‍♀️ https://Saweetie.lnk.to/BackToTheStreets
PoutyDollx

PoutyDollx . 44 minutes ago

Legit let him back to the streets last week. This song really pull me out from all the sadness 😂💕
Aneita Gray

Aneita Gray . 1 hour ago

Here from wendy Williams show
Chris Rodriguez

Chris Rodriguez . 1 hour ago

Whoever directed this his did they thang
Brody Huntley

Brody Huntley . 2 hours ago

Who’s here from Luke’s video
DeDe Shep

DeDe Shep . 2 hours ago

Love this...🥰🤎
Shady Nation

Shady Nation . 2 hours ago

How you telling chicks be fir the streets when both ya cufff 💀😭💀😂😂
Daniel Lomeli

Daniel Lomeli . 3 hours ago

I know my ex singing this song word for word FDB
_Ner_ff_ YT

_Ner_ff_ YT . 4 hours ago

why isnt this trending??? this is fire
HoneyLove 1on1

HoneyLove 1on1 . 5 hours ago

Great riding song
Daisy Bibusa

Daisy Bibusa . 5 hours ago

I feel like SZA needed to be on this song
Sylvia Cervantes`

Sylvia Cervantes` . 5 hours ago

Love your Music Girl ♡
Paul C

Paul C . 5 hours ago

Blasian Mami's
Taniece

Taniece . 6 hours ago

How do people collab with Jhene and look so calm. I wanna cry just watching her, there’s no fucking way I wouldn’t be crying the whole time we singing together 😂😂🥺
SunGirl Flower

SunGirl Flower . 6 hours ago

JHENE VERSE YESSSS BABYYYY❤️❤️❤️
Cody Yazzie

Cody Yazzie . 6 hours ago

Adding poison to the pot...why support this...
tvtime2122

tvtime2122 . 7 hours ago

This song and “Clover Cage - Lost Then Found” are the only two things keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better...We are in this together...I love you
JanellyisLuv

JanellyisLuv . 7 hours ago

This is a vibe 😍🔥😻😻😻
Ramal Ankh

Ramal Ankh . 7 hours ago

I Thought This was Noname.
Nu'Ufou Alo

Nu'Ufou Alo . 8 hours ago

The Black and Asian women in the video >>>>>>
mayadabest

mayadabest . 8 hours ago

I love this crossover hit
Rachel Ramirez

Rachel Ramirez . 8 hours ago

Everything is beautiful!! I get the concept, but it just seems like a bunch of amazing looks ! I still love it!! J part is my favorite 💫💓
lilbabylondee

lilbabylondee . 9 hours ago

Her hair on a whole diffrent level
lilbabylondee

lilbabylondee . 9 hours ago

yall knock on yall freind door and say their....their names like DeAvOnTe HoMe? i litterally just walk in lmao
happy bee

happy bee . 10 hours ago

The only song of hers I've completely finish... finay can say she got 1 lol
MineBro1547

MineBro1547 . 10 hours ago

Help Me Breathe by Young Thug and Future vs Back To The Streets by Saweetie and Jhene Aiko
Dub itdown

Dub itdown . 10 hours ago

New music on my page today
Patricia Funes

Patricia Funes . 11 hours ago

Pull up in my hood best dressed (best dressed) Next thing, upgrade, who's next? (Who's next?) Rich boy got him on deck (on deck) Good boy, tell that nigga fetch, I Put my new man on a leash (on a lesh) Traded in my old nigga, he was just a lease I ride around town 'til I leave I gave the boy a round spin him back to the streets Like la-da-dee-da-dee-da Yeah, I spin him back to the streets Like la-da-dee-da-dee-da (da-dee-da) Back to the streets So clean when I pull up to the scene Big goals, and I put that on me What you thinkin'? What's good? Fuck how you feel and I wish a nigga would Had to hit the Heisman on ya homies Steppin' in here, bad bitches only My ex used to act like he owned me Ain't enough just to treat me like a trophy I had that, passed that, knew I had to trash that Bounced on his ass, turn that boy into a flashback I'm a 5 star bitch with the price tag Gotta find me somebody that could match that My last one got on my last nerve Made me go change my passwords I hit the curve with bad swerve You know I get the last word Pull up in my hood best dressed (best dressed) Next thing, upgrade, who's next? (Who's next?) Rich boy got him on deck (on deck) Good boy, tell that nigga fetch, I Put my new man on a leash (on a lesh) Traded in my old nigga, he was just a lease I ride around town 'til I leave I gave the boy a round spin him back to the streets Like la-da-dee-da-dee-da Yeah, I spin him back to the streets Like la-da-dee-da-dee-da (da-dee-da) (Yeah), back to the streets Back to the streets, sent you back to your old hood On hood, baby this is for your own good I'm a player ass bitch and you knew it Had a good time, now I'm ready for some new dick Passed it to Saweetie, now you hit it, through with it There it ain't really nothin' else to do with it Yeah, you know I leveled up I can't be stuck I wish you luck though Consider yourself blessed You got to fuck with the baddest You know that I can't be capped, no, I gotta dip out Pull up in my hood best dressed (best dressed) Next thing, upgrade, who's next? (Who's next?) Rich boy got him on deck Good boy, tell that nigga fetch (yeah) I put my new man on a leash (on a leash) Traded in my old nigga, he was just a lease (ooh) I ride around town 'til I leave ('til I leave, oh) I gave the boy a round spin him back to the streets Like la-da-dee-da-dee-da Yeah, I spin him back to the streets Like la-da-dee-da-dee-da Back to the streets La-da-dee-da-dee-da Back to the streets Ba-back to the streets La-da-dee-da-dee-da Yeah Back to the streets
Lov3lyamaya

Lov3lyamaya . 11 hours ago

i love the vibe from thisssss.😍😩
jamie mccaffrey

jamie mccaffrey . 11 hours ago

I say it with her everytime. Girl what you know about the streets. 😝💜🔥🔥🔥
Riri World

Riri World . 11 hours ago

I love it
Rania Ainar

Rania Ainar . 11 hours ago

تخوف يا جدك
Keith Blackwolf12:30

Keith Blackwolf12:30 . 12 hours ago

https://anchor.fm/keith-blackwolf1230
Chocolateyヅ

Chocolateyヅ . 12 hours ago

she got them hisoka symbols
Charcy Bullock

Charcy Bullock . 12 hours ago

I wanna know why I’m just now hearing this
gamagoori

gamagoori . 12 hours ago

every look in this vid hit so hard omgg
shederrica Curry

shederrica Curry . 12 hours ago

This sounds like a sound for Jhene
Christina Love

Christina Love . 12 hours ago

it is the dripper shoe when she is writing here bick
TypicalTeen

TypicalTeen . 12 hours ago

Blasian queens.
Marietou Keita

Marietou Keita . 13 hours ago

She serves looks that are delectable. If you try to tell me somebody else is serving better looks in these vids ima b like😶
Angeleas Ortiz

Angeleas Ortiz . 13 hours ago

Jhené aiko & saweetie 😍 have this on repeat
Curtis Darryl LOUD JR !2

Curtis Darryl LOUD JR !2 . 13 hours ago

❣️🔥
I am Najhai

I am Najhai . 13 hours ago

How they say we broke cuz we got andriods but fans of sweetie and she got a whole andriod lmaoo
ja'lynnplayz

ja'lynnplayz . 13 hours ago

This is my favorite song by her i just love the song and the video
The Seal of Perfecti0n

The Seal of Perfecti0n . 13 hours ago

I'm not impressed. Sounds meaningless. Nothing but eye candy. Step ya game up. smh
Sunny Girl

Sunny Girl . 14 hours ago

periodt
Lacyy

Lacyy . 14 hours ago

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💞
man lust

man lust . 14 hours ago

hey found this guy on the youtube net. take a little time to listen. here's the playlist : https://www.youtube.com/watch?v=iJRiCC510Ec&list=PLLrtOoFVtFiwUsYMuH0BvDlByWN9VI6hU. Peace saweetie.
Chrysania Smith

Chrysania Smith . 14 hours ago

Bomb A$$ Songg 💣💕❄
Lashonda Jack

Lashonda Jack . 14 hours ago

Thanks to sweetie n Jhnea for this song n video so pretty


Report form


Related Videos
Saweetie - My Type (Official Video)
02:45





Copyright © 2020 Clip Pink. All Rights Reserved