1, 224, 713 views

123, 590 Likes   2, 088 Dislikes

Dax - "BEATBOX" Freestyle [One Take Video]
Dax

Dax

Published on 2 weeks ago






250K LIKES AND YOU UNLOCK THE "WHOOPTY" FREESTYLE...
it's up to YALL... we are the label.

Had to hop in the fun and make a BEATBOX FREEESTYLE FOR THE BEATBOX CHALLENGE. It's been awesome to see so many people hop on the beat. This is what hip hop is about. Shoutout to spotemgottem and dababy for the fire ass song, go check it out if you haven't already. yall def gon want me to do WHOOPTY as well. ima go even harder if that's even possible hahahahah. ITS DAX. all love. is my beatbox freestyle the best?

SOUNDCLOUD (only):

Follow @thatsdax on EVERYTHING
Shot by: Logan Meis

#Beatbox #freestyle #Remix #Dax

LYRICS:

they say that i'm different
if i flex a gun they would probably fuck with my image
i'm DAX and the shit that I’ve done it could never me mickmed
this shit is exclusive i’m RUSSIAN the beat like I’m VLADIMIR PUTINfor every ((BAR)-that-you-(MITZ)-ima-(FUH) you like I’m going JEWISH) [bar that you miss ima fuck]i promise you niggas we not in the same league
(BarMitzvah)
i (GO)-in-(Bert) I’m with DONOVAN MITCHELL [utah jazz]
i got more STRIPES than ZEBRA they speak on me FOUL because Dax has been way to OFFICIAL
stay in my lane with my head on a swivel
(X)’ing em out like i’m MALCOLM and MIDDLE [malcolm x =, malcolm in the middle]
i tried to be nice but these people is KAREN'S so I’m BLACKING out like my last name is CIVIL [Karen Civil]
i’m doing LIFE for these BARS every that beat touch ima BODY THAT
bout to fuck TWINS after this so you PUSSIES can call me a COPY CAT
I got a ((CHEVY-IMPALA) with-(PISTONS) I’m driving
in (PONTIAC), I’ll never ((MICH)AGAIN) I’m in (DETROIT) with the (BOYS) I got CHIPS like (ISAIAH) and (THOMAS)) had
i’m a different category
stay IN THE HOUSE in like my name is CORY [cory in the house]
so many FLOWS they get WET when I rap in I could have an ORGY
th-this beat makes me HORNY
once i-CUM-you can’t ignore me
niggas my SONS they won’t admit ima have to take they ass and SHOW it on MAURY
AKON nigga imma bout to SMACK THAT
CAN'T BREATHE like I’m rapping with a GAS MASKswitch gears everytime a nigga fast rap
they too slow I’m already on my last lap
you’ll get SMOKED you niggas can’t MATCH that
i’m so BLUNT you people try to PASS DAX
then try to front like you my DOGS i SEE RIGHT THROUGH YOU like a nigga did a CAT SCAN
do try to front because I know you know
i been BOSS, no HUGO
you USDs while I’m EUROS
my bars are worth like two times yours
don’t you make that mistake
independent how I bust in the gate
i do numbers organic i don’t gotta pay
my shit GOLDEN like STEPHEN and KLAY
i’m my ZONE in my NATURAL STATE
don’t gotta WARM UP I’m HITTING MY SHOT if you throw me throw me the ROCK when i step in the GAME
and i promise i don’t miss
i stay focused
every songs a MAGNUM OPUS
My rhymes-scheme-(SE(a)RENA) so damn big
it broke the US OPEN (serena williams, us open)
and yes I noticed
niggas never gonna give me my roses
so I stay cooking up this crack and serving it out in potent doses
what you niggas done I done I did that already
you must be JELLY, (JAM)MING my NUTS
my BALLS are too HEAVY
i need some WAP not talking talking bout FETTI, i’m wit the SQUAD like ED EDD and EDDIE,
and if I don’t pop then this years a flop cuz my shits too hot and can’t no one tell me that my shit don’t ROCK-and-ROLL over what’s on top charts I’m SERVING that LEVY
(so SIT DOWN please I will not STAND for this I am not ALLSTATE
I spit GAS, you people STAY SLEEP, I’m UP no wonder you're ALL BREAKS)
i’m getting sick of this
you gon' put some respect on a lyricist
i’m in HOUSTON-like-ASTROS-I’m-NOMICAL CHEMICALLY serving up BARS like a PHYSICIST
I been to rapping to far ima
SLOOOOOW take it slow
I gotta SLOOOW DOWN to GET IT GOING
U can’t replace meI rap in HDI promise niggas DAX is bout the be the place to beFUCK DANIEL!
Upstain I throw HEAT ROCKS im like d-wade when I bowl
I don’t need a deal to pop I got talent my nigga i don’t have to sell my soul
But if I do
It’s over for you
So I gotta
I GOTTA SLOW take it slow
I gotta SLOW DOWN to GET IT GOINGU can’t replace meI rap in HD
I Promise niggas DAX is bout to be the place to be
FUCK DANIEL!ITS DAX!


Comments :

Dax

Dax . 2 weeks ago

250K likes to unlock “WHOOPTY” freestyle... it’s up to y’all. Lyrics below... SoundCloud only: https://soundcloud.app.goo.gl/RNX4txe6DcvnXnX16 LYRICS: they say that i'm different if i flex a gun they would probably fuck with my image i'm DAX and the shit that I’ve done it could never me mickmed this shit is exclusive i’m RUSSIAN the beat like I’m VLADIMIR PUTIN for every ((BAR)-that-you-(MITZ)-ima-(FUH) you like I’m going JEWISH) [bar that you miss ima fuck] i promise you niggas we not in the same league (BarMitzvah) i (GO)-in-(Bert) I’m with DONOVAN MITCHELL [utah jazz] i got more STRIPES than ZEBRA they speak on me FOUL because Dax has been way to OFFICIAL stay in my lane with my head on a swivel (X)’ing em out like i’m MALCOLM and MIDDLE [malcolm x =, malcolm in the middle] i tried to be nice but these people is KAREN'S so I’m BLACKING out like my last name is CIVIL [Karen Civil] i’m doing LIFE for these BARS every that beat touch ima BODY THAT bout to fuck TWINS after this so you PUSSIES can call me a COPY CAT I got a ((CHEVY-IMPALA) with-(PISTONS) I’m driving in (PONTIAC), I’ll never ((MICH)AGAIN) I’m in (DETROIT) with the (BOYS) I got CHIPS like (ISAIAH) and (THOMAS)) had i’m a different category stay IN THE HOUSE in like my name is CORY [cory in the house] so many FLOWS they get WET when I rap in I could have an ORGY th-this beat makes me HORNY once i-CUM-you can’t ignore me niggas my SONS they won’t admit ima have to take they ass and SHOW it on MAURY AKON nigga imma bout to SMACK THAT CAN'T BREATHE like I’m rapping with a GAS MASK switch gears everytime a nigga fast rap they too slow I’m already on my last lap you’ll get SMOKED you niggas can’t MATCH that i’m so BLUNT you people try to PASS DAX then try to front like you my DOGS i SEE RIGHT THROUGH YOU like a nigga did a CAT SCAN do try to front because I know you know i been BOSS, no HUGO you USDs while I’m EUROS my bars are worth like two times yours don’t you make that mistake independent how I bust in the gate i do numbers organic i don’t gotta pay my shit GOLDEN like STEPHEN and KLAY i’m my ZONE in my NATURAL STATE don’t gotta WARM UP I’m HITTING MY SHOT if you throw me throw me the ROCK when i step in the GAME and i promise i don’t miss i stay focused every songs a MAGNUM OPUS My rhymes-scheme-(SE(a)RENA) so damn big it broke the US OPEN (serena williams, us open) and yes I noticed niggas never gonna give me my roses so I stay cooking up this crack and serving it out in potent doses what you niggas done I done I did that already you must be JELLY, (JAM)MING my NUTS my BALLS are too HEAVY i need some WAP not talking talking bout FETTI, i’m wit the SQUAD like ED EDD and EDDIE, and if I don’t pop then this years a flop cuz my shits too hot and can’t no one tell me that my shit don’t ROCK-and-ROLL over what’s on top charts I’m SERVING that LEVY (so SIT DOWN please I will not STAND for this I am not ALLSTATE I spit GAS, you people STAY SLEEP, I’m UP no wonder you're ALL BREAKS) i’m getting sick of this you gon' put some respect on a lyricist i’m in HOUSTON-like-ASTROS-I’m-NOMICAL CHEMICALLY serving up BARS like a PHYSICIST I been to rapping to far ima SLOOOOOW take it slow I gotta SLOOOW DOWN to GET IT GOING U can’t replace me I rap in HD I promise niggas DAX is bout the be the place to be FUCK DANIEL! Upstain I throw HEAT ROCKS im like d-wade when I bowl I don’t need a deal to pop I got talent my nigga i don’t have to sell my soul But if I do It’s over for you So I gotta I GOTTA SLOW take it slow I gotta SLOW DOWN to GET IT GOING U can’t replace me I rap in HD I Promise niggas DAX is bout to be the place to be FUCK DANIEL! ITS DAX!
Papy Mobb

Papy Mobb . 7 minutes ago

~freestyle ass🔥🔥🔥🔥💯😂😂
The Notorious Jedza

The Notorious Jedza . 29 minutes ago

Legend legend legendary
YTExpertGamer Tv13

YTExpertGamer Tv13 . 32 minutes ago

Im pretty sure this was my favorite most of all
Kingsman FL

Kingsman FL . 39 minutes ago

Bruh youtube never fucking gives me your notifs so I always check your videos once a week. I literally only do that for you since eyou are the ONLY fucking rapper nowadays that is actually lyrical. On God I hook you up to my radio and everything I don't fuck with anybody else except you and the OG's
EMMA MKL 92i

EMMA MKL 92i . 3 hours ago

🔥🔥🔥🔥🔥
Jayboy Jayboy

Jayboy Jayboy . 6 hours ago

🔥🔥🔥🔥
KP 223

KP 223 . 7 hours ago

This nigga got the rawest remix lyrically
El Yeeto

El Yeeto . 7 hours ago

love that road you've been rapping on. is it the new path🤔🤔🤔
Tuff Guy

Tuff Guy . 8 hours ago

⛽️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥⚡️💥🙏🏿
RYMS FLO

RYMS FLO . 8 hours ago

D X. ❤️❤️🤎
Fyp_quez Wooten

Fyp_quez Wooten . 9 hours ago

He rap like j cole😂
BALLOUT MAFIA

BALLOUT MAFIA . 9 hours ago

Best beatbox one yet!
BALLOUT MAFIA

BALLOUT MAFIA . 9 hours ago

Seen a snippet on tiktok thought it was trash. But wow. This is Lowkey fire 🔥
abram lopez

abram lopez . 9 hours ago

Honestly, Dax can do a free style to any beat and it'll sound original😂👍
Bryson Sisler

Bryson Sisler . 10 hours ago

Just want to say my husband and I can’t get enough when he let me here one of your songs I was hooked. He blew up posters he printed out from screen shots and has your lyrics in random places on walls and has been thinking of getting them tatted. He’s recovering addict and you inspire him so much. Wish we could get you to notice us he wants a signed cd so bad for our 10 th anniversary
ClapBackTrapper

ClapBackTrapper . 10 hours ago

Dude is so underrated its astonishing
Cali Cornnor

Cali Cornnor . 10 hours ago

❣️❣️❣️😍
Kevin Camacho

Kevin Camacho . 11 hours ago

This shit trash
Sisters In Stem

Sisters In Stem . 11 hours ago

Too good!!! 🔥🔥🔥
Sisters In Stem

Sisters In Stem . 11 hours ago

🔥🔥🔥
OFFICIAL ZESS

OFFICIAL ZESS . 11 hours ago

Had to watch this again💯💯sickest🔥ting bredda
Cody Gehrer

Cody Gehrer . 11 hours ago

Yeaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
2MUCH

2MUCH . 11 hours ago

Yo this fire 🔥
XXX fan

XXX fan . 12 hours ago

He killed itttt
Big Byrdy

Big Byrdy . 13 hours ago

Vladimir Putin bar tho
Brilan Taylor

Brilan Taylor . 13 hours ago

Aight! 🔥🔥🔥
Alazar Amare

Alazar Amare . 14 hours ago

The most underrated rapper 👏👏👏
TJtheDJ

TJtheDJ . 14 hours ago

This is trash
Kenny Something Whatever

Kenny Something Whatever . 14 hours ago

Somebody must've used the cheat code to unlock Whoopty
The Homie Teez

The Homie Teez . 14 hours ago

check out my beatbox remix
Gino G

Gino G . 15 hours ago

wowwwwwwwww!
jackgilmoreiii

jackgilmoreiii . 15 hours ago

This destroyed DDG shyy
#Vineflix thegame

#Vineflix thegame . 16 hours ago

Straight up fireeeee🐺Dax babbbbyyy
Craig Diodati

Craig Diodati . 16 hours ago

Fire 🔥
To Cool

To Cool . 17 hours ago

Damn this hitting
Christopher Jay

Christopher Jay . 17 hours ago

it’s funny but why you duck ksi?
yo boy Crowe

yo boy Crowe . 18 hours ago

Weird request but can you box jake paul I want you to shut his wigger mouth up
lives do yuriiiys

lives do yuriiiys . 18 hours ago

i m out of breath
leomord legend

leomord legend . 18 hours ago

Dax got real fans doing real numbers
Billy Doris

Billy Doris . 18 hours ago

✴️✴️👌
Hudson Seekamp

Hudson Seekamp . 19 hours ago

One word fire 🔥
Nick Moore

Nick Moore . 19 hours ago

Wtf is this man. Rappers just need to lay down shits just getting sad compared to these tracks he's putting out and I KNOW dudes just playing around.... stick around for the crescendo
Tokann de Migic

Tokann de Migic . 20 hours ago

One day will come we will show 📺 world 🌏 keep it very well man 👨‍✈️ i do like 💗 you
Tazmanian Devil

Tazmanian Devil . 21 hours ago

Why did he snap like that he went to hard
FireAgeYT

FireAgeYT . 22 hours ago

black enienim?
Rexor Chico

Rexor Chico . 22 hours ago

is that actually a freestyle?
Tyler Cummings

Tyler Cummings . 23 hours ago

I want to see DAX & Emin3m go head to head Rap battle 👍
Jordan Jewell

Jordan Jewell . 23 hours ago

#wearethelabel
Naman Sharma

Naman Sharma . 23 hours ago

🔥🔥🔥


Report form


Related Videos
Dax - Eminem "Rap God" Remix [One Take Video]
06:39
3 months ago - 5,672,069 views
51 years ago - views
51 years ago - views
Dax - "WHOOPTY" Remix [Official Video]
03:07
6 days ago - 1,234,867 views
Dax - "WHATS POPPIN" Remix [One Take Video]
03:25
9 months ago - 8,937,786 views
51 years ago - views
Dax - GOTHAM (Official Music Video)
03:41
6 months ago - 5,063,432 views
Dax - JOKER (Official Music Video)
04:38
11 months ago - 28,779,168 views





Copyright © 2020 Clip Pink. All Rights Reserved